婚後事丨王敏奕分半鐘獨腳戲演出4種層次 獲網民封「李佳芯2.0」

婚後事丨王敏奕分半鐘獨腳戲演出4種層次 獲網民封「李佳芯2.0」

TVB大熱劇集《婚後事》自播出後備受熱討,觀眾大讚演員們做得好之外,劇情夠晒吸引! 昨晚(4日)播出的一集「致命誘惑」Mira(王敏奕飾)終於出場,點題句子為:「苦戀超越俗世一切藩籬」。

《婚後事》故事驚人反轉 王敏奕:愛一個人根本控制唔到

呢集講到Mira視點曝光後,故事驚人反轉,在她的角度中並非想去勾引潘善仁Tim(羅子溢飾),Mira深信「可以毫無保留去愛一個人係人世間最幸福嘅事」,以及「愛一個人根本控制唔到,點分啱同錯」的Mira,由於本身亦是中國文學愛好者,因而情傾善仁,不過為了顧全善仁形象及家庭,只敢遠觀不敢褻玩,為了善仁甘於犧牲所有,並天真地希望守在善仁身邊做其守護天使…

昨晚一集以「苦戀超越俗世一切藩籬」點題。 圖片:大會提供

王敏奕喊戲連場 獲網民封「李佳芯2.0」

但是Mira的純愛及善良並未得到世間認同,當「婚後事」小說曝光後,Mira受盡千夫所指;不過最令Mira痛心的不是被外間誤會是姣精,是出賣她的人竟是親生家姐Gina(賴慰玲飾)及善仁!在善仁的小說中,Mira更被寫成是婚外情的主導者,令自覺一直有努力壓抑對善仁感情的Mira崩潰爆喊,並終不再按耐找上善仁當面對質…昨晚一集全方位展示了敏奕進步不少的演技,短短一集先後演活了墮入愛河的甜蜜、被背叛及出賣的悲憤、被誣衊的不甘,及忠於自我的執著等;喊戲連場的敏奕除獲讚「喊樣都靚過人」,網民對於她「半裸」向鏡頭放電場口更大讚有致命吸引力:「真係零死角咁靚」、「佢望住有邊個男人唔投降」、「家嫂Solo場口好好睇」,大讚她演技有進步兼可塑性高,有望成「李佳芯2.0」。

王敏奕兩場喊戲兩種情緒,演技獲讚有進步。  圖片:大會提供

分半鐘獨腳戲演出4種不同層次情緒

昨晚眾多場口中,以Mira後樓梯鬧爆衰家姐Gina,及與阿Tim當面對質場口最為吸睛。在後樓梯場口中,慘遭Gina出賣的Mira,咆哮式喪鬥完Gina後哽咽的一句:「我以後都唔想見到你」,再配以因盛怒爆發出的眼淚,徹底展現了「相煎何太急」的痛。另一場緊接善仁與Mira在書店浪漫相擁戲碼後,時空返回2017年善仁被爆「婚後事」風波後與Mira「攤牌」一幕,在這場長達一分半鐘的獨腳喊戲、敏奕展示了委屈、絕望、不甘、歇斯底里等不同層次情緒,甚考演技。該場戲講述不甘被善仁描繪成「邪花」的Mira,先是強忍淚水道出愛上善仁後的付出與委屈:「我從來冇試過咁樣勒住愛一個人,無論有幾愛,我都冇做多,亦唔敢做多」。

Mira後樓梯爆Seed,同家姐Gina吵大鑊! 圖片:大會提供
Mira後樓梯爆Seed,同家姐Gina吵大鑊! 圖片:大會提供

戲中配《無人之境》獲讚神來之筆

當Tim致歉時,Mira還不忘站在Tim的角度為其說話,不過當聽到Tim說對不起後,Mira情緒即被觸動,眼淚缺堤兼歇斯底里謂:「我唔係要聽你講對唔住呀!(激動至良久說不出話)全世界點話我都可以,我可以吞咗佢、可以匿埋,我以為你最明白我,我亦都最明白你。我以為喺你面前,我係最好嘅我,我以為你愛嘅係我嘅好。」說到此處,以偷情作主題的《無人之境》音樂響起,Mira愈說愈傷心並哽咽謂:「但係你同全世界原來都係一樣,都係當我姣花蕩婦,呢段根本都唔係愛情!」接著鏡頭對著善仁闔上眼再深情望向Mira,配以《無人之境》第一句歌詞:「讓理智在叫著冷靜冷靜,還恃住年少氣盛…」,與場口情景不謀而合,令網民大嘆「起晒雞皮」,並更期待第七集回歸善仁視點後又會是怎樣版本的一個外遇故事。網民:「隻歌係神來之筆」、「呢個時候起呢首歌真係好正」、「淨係前奏都好有Feel」、「好符合最尾嗰段劇情,呢點要讚。」

敏奕喺呢場長達一分半鐘嘅獨腳喊戲,展示咗委屈、絕望、不甘、歇斯底里等唔同層次情緒,勁考演技。 圖片:大會提供
Mira同Tim喺書店浪漫擁抱,畫面唯美。 圖片:大會提供
敏奕喺呢場長達一分半鐘嘅獨腳喊戲,展示咗委屈、絕望、不甘、歇斯底里等唔同層次情緒,勁考演技。 圖片:大會提供