婚後事丨陳自瑤唔抗拒同老公王浩信拍劇 兩大要求合作有望

婚後事丨陳自瑤唔抗拒同老公王浩信拍劇 兩大要求合作有望

藝人陳自瑤最近在劇集《婚後事》的演出,受到不少網民討論,一致讚好演技出眾,尤其是在與劇中飾演他老公的羅子溢大叫「我要離婚」,完美演繹對他切底失望的感受…

陳自瑤《婚後事》播出前超緊張:我唔知大家會唔會鍾意

近日陳自瑤於TVB出席慈善活動,談到這劇集播出後令她大受歡迎,陳自瑤笑言完全沒有預計過:「我收到劇本我其實非常鍾意呢個劇本,因為佢真係寫得好好,入面所有感情好細膩,對白都好出色,好觸動人心。但真係我記得播出街個日我非常緊張,我唔知大家會唔會鍾意,因為演員鍾意唔代表大家都會鍾意。我收到好多人留言畀我有共嗚,令到我感動。」

圖片:IG@chenchiyiu

網民要求羅子溢換王浩信 陳自瑤6字回應

有不少網民亦提議叫老公王浩信飾演羅子溢的角色,認為夫妻二人一起拍劇會更有火花,陳自瑤笑言:「大家入戲太深,我都係忠於劇本演繹,我都冇諗咁多,再唔係問編審啦大家。」談到會否與王浩信一起拍劇,陳自瑤則沒有明顯的抗拒:「其實要睇好多嘢,睇係咪一個好劇本,角色方面咁囉」。

有網民要捧陳自瑤做視后,她說:「聽到都開心。」 圖片:新城
唔抗拒同老公拍劇,不過要睇劇本同角色。 圖片:IG@vincentwong07