《婚後事》訪問花生味濃 陳自瑤回應離婚話題疑有暗示 : 有啲嘢係冇辦法

《婚後事》訪問花生味濃 陳自瑤回應離婚話題疑有暗示 : 有啲嘢係冇辦法

由麥美恩主持的電視節目《Mayanne小喇叭》,請來近期熱播《婚後事》男女主角羅子溢、陳自瑤及劇中演員賴慰玲及黎諾懿擔任嘉賓,大談劇中拍攝趣事,更討論婚姻相關話題,當中羅子溢與陳自瑤的對話,引起網民熱烈討論,其中談及離婚對孩子的影響時,陳自瑤突發回應羅子溢對婚姻的幸福宣言,網民即指:「Yoyo有啲嘢咁啵」

陳自瑤大談離婚對孩子的影響 酸爆回應羅子溢

婚後事-陳自瑤-羅子溢

當集令網民最「食花生」的莫過於嘉賓們討論離婚對孩子造成影響一節,陳自瑤表示即使父母離婚,最終都要與小朋友一同面對,更指父母要給予孩子足夠的愛:「有啲嘢係冇辦法,唯有大家拖住手向前行,或者喺側邊輔導佢,話俾佢聽發生咩事都好,爸爸媽媽最愛嘅都係你,呢句說話好簡單,但佢內心其實都係好傷痛,要繼續俾足夠嘅愛佢,呢樣好緊要。」

婚後事-陳自瑤-羅子溢

話到這裡,羅子溢回應:「呢個問題好值得思考,如其諗辦法去解決,不如一開始就唔好錯,結得婚就要對婚姻有承諾,做得爸爸媽媽就要盡父母責任。」豈料陳自瑤即回應:「唔係個個好似你咁㗎嘛!」陳自瑤此回應引起大眾猜測,懷疑此話有弦外之音,網民回應 : 「yo係咪咁樣同signal(黃浩信)講嘢」、「Yoyo有啲嘢咁啵」

羅子溢搞笑回應出軌質問: 使唔使開埋個腦俾你睇

除了以上爆位,節目中更就着《婚後事》大談精神出軌及肉體出軌的看法,更抽取劇中經典一幕延伸討論, 劇中陳自瑤問羅子溢:「你同我上床嘅時候有冇諗起佢」。羅子溢立即引用網民回應:「使唔使開埋個腦俾你睇阿」,隨即全場爆笑。

婚後事-陳自瑤-羅子溢

另外,羅子溢亦有向兩位女嘉賓作出挑戰:「我問你,男仔見到靚女,望一望諗吓,女人望到靚仔會唔會又諗吓?」面對羅子溢擊進的發問,陳自瑤與賴慰玲齊齊還擊,陳自瑤回應:「咪住先!但你冇返屋企真係同個女人有啲嘢喎!」賴慰玲再補多句:「同埋你話勒住咗,咩情況會勒住咗?即係你懸崖勒馬囉,即係去到嗰步你先話我有推開佢,咁點解要去到嗰步?」羅子溢見形勢不對,隨即轉軚:「我認同你!我睇邊個勢好就去邊一邊!」

圖片 : 《Mayanne小喇叭》節目照片
撰文 : 謝明蕙
責任編輯:侯聖樺