陳慧琳考慮將「蝦餃仔」送到外國讀書 列3大禁止做的事

陳慧琳考慮將「蝦餃仔」送到外國讀書 列3大禁止做的事

天后陳慧琳(Kelly)近日推出新歌《時光厚禮》,勇奪新城廣播的《新城勁爆流行榜》本地榜及國語榜第1位,成績十分亮眼。近日Kelly接受新城八大家的獨家訪問,談到人生家庭、事業、朋友等,佔據Kelly頭3位的竟然冇老公份?

陳慧琳談人生放第一位的絕對係小朋友:同老公所有行程都以佢哋行先

Kelly在新城八大家的專訪時,談到現時人生中放第一位絕對是家中的孩子,她坦言:「排位一定係小朋友,我同老公所有行程都以佢哋行先,因為學業要計劃定。譬如說已經要計劃定暑假要去邊度,因為要為佢將來大學去邊度。總之好麻煩呢個,所以第一位點都係小朋友先。」

圖片:新城

51歲陳慧琳似足後生女 健康排人生第二位

另外現年51歲的陳慧琳經常被外界大讚容貌似足後生女,完全不像已踏入5字頭的女性。而Kelly保持靚樣秘訣其中一個原因是健康她放在人生中第二位:「身體健康,要注意身體,唔可以話做嘢做到唔瞓覺,唔得嘅,身體都緊要啲。」

Kelly以事業為重 友情其後:可以係事業搵到朋友

Kelly近年忙著巡迴演唱會,在圈中她也是出名人緣極好,事業或友情,那一樣是排在第三位,Kelly坦言是工作:「我一定係事業行先,因為可以係事業搵到朋友,成日做嘢都見。」

圖片:kellychenwailam

老公三甲不入即補飛:家庭係擺第一位

說到最後,Kelly一直沒有將老公放在頭三位之中,Kelly表示沒有忘記,老公是她心中很重要的人,因此第一位是孩子她便重新改說法:「老公都係同小朋友一樣,家庭係擺第一位」。

圖片:新城

考慮安排兒子到外國升學 自爆勁煩惱:寫到見工咁樣先收你

剛開始時Kelly說到兒子放在第一位,近來要忙巡演工作的她,若關係到兩位兒子的學業,她表示會先暫停演藝工作。Kelly大仔「蝦餃仔」劉昇(Chace)今年已經15歲,就讀中三,但她已開始為「蝦餃仔」計劃將來升大學的問題。Kelly苦惱的說以前讀書時期升學也沒有這些事:「升學問題原來咁煩我都唔知,以前又唔使鋪咁多路。依家又要拎經驗,寫到見工咁樣先收你。學分就唔使講啦,要做好多嘢,我都嚇一嚇。」貴為一名天后級藝人,Kelly笑言兒子升學這方面並沒有幫助:「如果要到外國讀書咁就係唔識我啦,所以都要靠佢自己。」

陳慧琳不捨兒子離開身邊到外國升學

兒子將有機會到外國讀書,雖然並未落實,但Kelly心情已十分矛盾:「你又想佢去到好學校,但當佢去嘅時候你又唔捨得,冇辦法啦,為佢將來都要去一間好學校,要啱佢啦。」

陳慧琳不反對「蝦餃仔」拍拖 列3大禁止做嘅事

「蝦餃仔」已經15歲,若要去外國讀書分分鐘會在當地認識到女朋友,Kelly認做好心理準備兒子會隱瞞拍拖一事:「如果搵到個真係自己鍾意嘅會真係畀我見掛。(會反對拍拖,因為要讀書?)冇講定反對咩,但一定反對食煙、飲酒、吸毒呢啲,講到明。但拍拖呢啲緣份就好難講,咁我同我老公都係大學識。」

接受新城主持T.MAX訪問。 圖片:新城