陳蕾紅館演唱會丨請呢位《造星V》做嘉賓惹爭議 大方10字回應網民批評

陳蕾紅館演唱會丨請呢位《造星V》做嘉賓惹爭議 大方10字回應網民批評

歌手陳蕾首踏紅館,舉行了一連四場陳蕾演唱會2024《念》,全場爆滿,每唱一首歌也有不少樂迷尖叫歡呼,氣氛高漲。昨晚(5日)是演唱會的尾場,陳蕾在台上逐一感謝演唱會幫忙過的台前幕後足足說了接近40分鐘,最後感謝現場聽眾時,更忍唔住流淚…

圖片:大會提供
圖片:大會提供

陳蕾演唱會請《全民造星V》Nathan惹爭議

陳蕾首個演唱會圓滿結束,唔少觀眾大讚整個流程安排得超順暢,現場不乏觀眾大叫「陳蕾世一」的聲音。在演唱會中,陳蕾演唱《伸縮自如的愛》時,找到了MV有份演出的《全民造星V》紅組學員Kim(卓金樂)、Tiger Foo(符紀男)、Nathan(魏念恩)及亨仔(陳鎮亨)伴奏,竟引來不少爭議。原因是Nathan在《全民造星V》的決賽前,被已輕生的前女友Jessie家人爆料指Nathan在分手後還不斷問女方借錢,又要對方刪合照等令形象大大下跌,最後仲因此決定退賽。

陳蕾請咗《全民造星V》紅組學員Kim(卓金樂)、Tiger Foo(符紀男)、Nathan(魏念恩)及亨仔(陳鎮亨)做嘉賓。伴奏圖片:大會提供

Nathan神隱8個月 陳蕾14字回應:知道佢係一個點樣嘅男仔就得喇

神隱8個月的Nathan於陳蕾演唱會現身做嘉賓引起網民不滿。演唱會完結後陳蕾對此事作出回應,坦言引起爭議這事避免不了:「我自己確實認識佢嘅人,知道佢係一個點樣嘅男仔就得喇,我自己依然係好愛錫我所有嘅學員。節目係一時,但係我好相信緣份,喺呢個時期大家都有自己嘅難關,而佢哋能夠認識到咁好能量嘅蕾老師,我都希望可以分更多嘅愛或者陪伴關懷,話俾佢哋知老師喺度。」

早已預料請Nathan會有批評。 圖片:大會提供

陳蕾強調在意身邊人感受:我會用一個好大力嘅方式去表達祝福

陳蕾亦說早已預料過會有批評的聲音,但認為自己是在意身邊人的感受多於外界的聲音:「我希望我可以身體力行去話畀真係真實存在喺我身邊,我好重要嘅家人、同事、好朋友聽,我係一個咁樣嘅人,我會兌現我嘅承諾,希望身體力行話畀你哋知,如果我當你係朋友,我會用一個好大力嘅方式去表達祝福、關懷、支持同擁抱。」

圖片:大會提供

陳蕾台上講足近40分鐘感言被罰錢

另外陳蕾在台上講了足足近40分鐘的感受,被嘲笑成第一個講嘢講到被罰錢的歌手,陳蕾回想起也笑言綵排是沒有這部份的:「呢啲唔係必然,佢哋可以得過且過好多嘢,但係我見到呢個製作百分之二百嘅用心,好想藉住呢個位多謝同仔細介紹每一位。我諗住我成場都冇講過嘢啦,畀我講吓嘢啦!」

圖片:大會提供