連詩雅懷孕4個月零孕味曬纖腰超搶Fo 爆同老公有搬屋計劃兼會做呢件事

連詩雅懷孕4個月零孕味曬纖腰超搶Fo 爆同老公有搬屋計劃兼會做呢件事

早前歌手連詩雅在社交網站宣布與老公造人成功,近日她出席公開活動時,接受傳媒訪問,表示已懷孕4個多月,而當天她身穿露腰晚裝登台表演,身形完全不像一名孕婦,連詩雅笑說:「還好,露少少腰仔,依家揀衫方面都要少少努力,因為都想遮下肚,呢件衫係最遮到。」

早前宣布同老公造人成功。 圖片:IG@shi_ga

連詩雅工作唔減產:如果好劇烈嘅工作我都唔會接

懷孕4個多月的連詩雅目前工作方面還沒有開始減產,她希望就算是懷孕也能與工作兼顧。但是老公陳家樂就希望她多點休息,「其實佢都叫我小心啲,都相信我知道自己能力做到。但如果好劇烈嘅工作我都唔會接,但唱歌我OK嘅。」,

連詩雅就算懷孕也希望家庭事業兩兼顧。 圖片:IG@shi_ga

連詩雅懷孕仲想去跑步 被老公7字反駁

另外連詩雅亦爆陳家樂要求自己一舉一動也要小心一點,「會嘅,所以佢就唔係好想我出去跑步囉,(你仲跑步?)我想但佢就會好似你咁嘅反應,我自己未懷孕時候跑步入黑都試過仆親損晒,佢又講『你咁論盡唔好啦』,會行路囉。佢話可以做GYM,因為有人睇住。」

完似唔似一夠孕婦。 圖片:IG@shi_ga

連詩雅為BB做足將來準備 有計劃會搬屋

而連詩雅透露現時懷孕也沒有很大的情緒波動,「可能進入咗第二週期就有少少囉,我冇發脾氣,我係好易睇到一個劇或畀一啲事情觸動我就會好易感動同流眼淚,但都係一下。」

作為將會做新手父母,連詩雅直言已準備一些將來計劃,為BB安排好一些事:「確實有一個轉變,譬如我哋生完之後會唔會繼續係呢間屋住呀,或者我哋點分配照顧BB人手問題呀。(老公聽晒你話?)我哋坦白講結咗婚之後好少拗撬。」

圖片:IG@shi_ga