金像獎2024︱姜大衛奪「最佳男配角」  強調刀鋒未生鏽:你話鋒唔鋒利?

金像獎2024︱姜大衛奪「最佳男配角」 強調刀鋒未生鏽:你話鋒唔鋒利?

《第42屆香港電影金像獎》昨天(14日)舉行,其中電影《白日之下》的余香凝、姜大衛、梁雍婷奪得「最佳女主角」、「最佳男配角」及「最佳女配角」獎,頒獎禮結束後,《白日之下》團隊舉行慶功宴,一眾演員與大家分享得獎喜悅。

圖片:新城

余香凝成功封后 拒與老公再生多胎 

余香凝、姜大衞與梁雍婷接受訪問期間,提到余香凝獲得「最佳女主角」在台上感謝女兒的支持,她笑言回到家女兒應該睡了,所以感謝女兒的影片會在她起床時一起觀看:「我臨出門口,佢有同我講加油、錫我一啖!(獎座會畀阿女扮影后?)太重喇,佢會拎唔起,不過我會同佢講呢個獎對媽咪嚟講好有意義,代表咗一個夢想!(之後會同老公追多個小朋友?)都夠喇,其實有一仔一女都好圓滿!」

圖片:新城
圖片:新城

姜大衞奪「最佳男配角」愛的宣言閃爆全場 

另外,76歲的姜大衞獲得「最佳男配角」後,在台上對太太李琳琳發表的愛妻宣言感動不少人,又指今年是與太太結婚50周年,是一件高興事情,更指將獎項送給太太是結婚禮物:「因為今年啱啱好係我同太太結婚50週年,我本來真係想請好多朋友一齊慶祝下,但係佢話唔好、驚辛苦又麻煩到啲朋友。忽然間醒起不如送呢個獎畀佢,係突然間醒起嘅!」

圖片:新城

姜大衛強調刀鋒未生鏽:你話鋒唔鋒利?

姜大衞於訪問中,也有談到與弟弟爾冬陞未來合作的可能性,他坦言兄弟之間很少在這方面交談:「大家嘅諗法都唔同,大家都係演員、大家都係導演、但係諗法唔同,可以傾下時下嘅電影應該點,但好少傾你拍咩、我拍咩。(把刀冇生鏽?)你話呢?未生鏽㗎!你話鋒唔鋒利?」

圖片:新城