COLLAR演唱會|Show前傳出3大事件 Day強調同Nathan係了解關係

COLLAR演唱會|Show前傳出3大事件 Day強調同Nathan係了解關係

人氣女子組合COLLAR近日舉行首個演唱會,昨天(24日)是演唱會尾場,在開Show之前,多位成員被爆出緋聞,包括許軼(Day)與魏念恩(Nathan)相戀一事,雖然經理人回覆他們是曾經了解過,但當事人還未有親身回應;另一個則是傳出邱彥筒(Marf)與林家熙(Locker)相戀;還有王家晴(Candy)被指在IG買粉絲,在演唱會完結後,COLLAR接受傳媒訪問眾女逐一回應。

圖片:畫面截圖
圖片:IG@collar.weare
圖片:大會提供

Day強調目前單身 認曾經同Nathan了解過

許軼(Day)被爆出與魏念恩(Nathan)拍拖一事,令Day形象大跌,唔少Fans表相當失望,更在她的IG留下負評。Day表示這個新聞一出,確實有影響心情,原因是害怕大家將焦點放在這件事情中,怕大家在演唱會的努力白費。記者追問是否因為事情被發現,所以分手,Day強調指二人是有了解過:「同之前經理人講嘅一樣,我哋係有認識,但係就冇繼續一齊,冇繼續去了解落去。(了解過發覺唔適合?)的確有認真了解過,但係依家係單身,係朋友。」

 

圖片:畫面截圖
圖片:畫面截圖

Nathan IG放負疑想輕生 Day有慰問對方:都有關心佢

而早前Nathan在IG放負,仲疑似想輕生,事後被發現在海邊危坐,被送往醫院治療,Day承認有因為這件事去關心他:「都有關心佢,大家都好擔心,見到朋友發生呢啲咁嘅事都幾擔心。」去年7月Nathan捲入前女友輕生一事,還被女方家屬爆料分手後還問對方借錢,令Nathan形象盡毀,Day坦言:「我認識佢嘅時候已經發生咗呢啲事,都冇特別影響啲咩,大家了解完之後都係朋友。(點解唔啱?公司壓力?)因為我熱愛工作,公司都唔會過問我哋認識朋友。」

圖片:IG@nathanael_ngai
圖片:IG@nathanael_ngai

Marf大方承認與Locker拍拖

另外傳出邱彥筒(Marf)與林家熙(Locker)相戀,Marf大方承認戀情,指沒有公開是因為想低調:「我都鍾意低低調調平凡生活,所以冇特別公開或者特別去講啲咩。」Marf續說二人已交往了一段時間,但被指同居一事就沒有回應:「冇特別公開,呢啲就唔特別講啦,私人嘢可唔可以留返畀我自己呀,我都好少拍拖經驗㗎咋其實。」

圖片:大會提供

Candy指賺錢辛苦 從未IG買粉絲

最後王家晴(Candy)回應IG買Fans一事:「我咁辛苦賺返嚟嘅錢,我要交學費,買米粉囉,買蒟蒻米粉,完全冇買粉(絲)。」

圖片:IG@candyw1219