「打波先嚟落雨」鄭仲軒近況曝光 自爆原來勁抗拒被認出

「打波先嚟落雨」鄭仲軒近況曝光 自爆原來勁抗拒被認出

「打波先嚟落雨」呢一句大家一定會諗起一個經典電視廣告,有不少網民也想知道拍攝廣告中的眾人近況。今天(13日)廣告中的「四眼仔」鄭仲軒便來到新城廣播有限公司接受新城知訊台的節目由譚玉瑛及何基佑主持的《QK玉瑛室》訪問,立即重溫精彩內容

圖片:新城

「打波先嚟落雨」鄭仲軒成肌肉型男

節目完結後鄭仲軒原來現在已經是一名肌肉型男,他目前全心投入做健身教練,回想起當年拍攝廣告做童星,鄭仲軒表示現時並不太想有人認出他是「打波先嚟落雨」那名「四眼仔」,他直言:「咁當年我都冇主動同人講我係呢個廣告男主角,我都唔覺得係一件咩值得講嘅一回事。」

圖片:電視廣告截圖
圖片:電視廣告截圖
圖片:IG@eric_1022_ifbbpro

憶起當年拍廣告返學被取笑

至於不想提起原因,鄭仲軒指拍完廣告後,當年上學時被同學仔取笑:「當時返學係畀同學仔笑,離開咗學校出嚟社會我都冇同人講過,係啲朋友出賣我咋嘛。」但廣告成眾人的經典,鄭仲軒笑言是有趣的回憶,若是多年前有人找他再拍攝廣告,坦言是超級抗拒:「我之前唔願意做到一個點,咁多年都有,但就係拒絕。大個咗之後就覺得冇乜所謂,作為教練咁曝光都OK,當人生體驗。」

圖片:新城

主持譚玉瑛及何基佑大讚對方超有正能量

主持譚玉瑛及何基佑也有發表對鄭仲軒的感受,在訪問中講到當年鄭仲軒接拍廣告原因是想買遊戲機,結果全香港人都認識了他。在聽完鄭仲軒的成長過程中,得到兩位主持大讚,譚玉瑛說:「佢做過好多份工,佢因為對自己有種諗法有要求,如果對依家份工唔係咁滿意時候就會去郁,唔會怨天尤人。佢好好,講嘢又流暢。」

圖片:新城

立即重溫更多《QK玉瑛室》精彩內容