《新聞女王2》證明年初正式開拍 網民超興奮:咁幾時先會播

《新聞女王2》證明年初正式開拍 網民超興奮:咁幾時先會播

由佘詩曼、馬國明、李施嬅、高海寧、何依婷及王敏奕等主演的TVB劇集《新聞女王》自去年播出後口碑及收視成績優異,《新聞女王》更在《TVB萬千星輝頒獎典禮2023》成為大贏家,奪得8個獎項,同時也令佘詩曼成為三料視后。此劇集不時也會傳出開拍續集一事,觀眾期待看見Man姐(佘詩曼飾)霸氣登場,而在結尾時黃宗澤出場亦令大家更加期待會開拍《新聞女王2》。

圖片:《新聞女王2》海報

《新聞女王2》明年開拍 黃宗澤將加入同Man姐惡鬥?

近日終於有好消息宣布,TVB宣布將原班人馬開拍《新聞女王2》,預計明年年初開機拍攝,而黃宗澤亦會加入這個大家庭。昨天(11日)舉行的視影博覽,劇中主要演員馬國明、黃宗澤及高海寧也有現身,而主演的佘詩曼雖然沒有出席,卻拍攝了一段影片支持:「我文慧心無論去到邊度做新聞,都有佢嘅公信力,就我一個都夠贏你SNK成個台啦。敢唔敢用今晚PRIME TIMES NEWS同我賭?記住新聞界只有一個新聞女王。」

圖片:新城

網民超想快啲播出街:黃宗澤同Man姐會點鬥

而續集開拍一事證實後,唔少網民表示期待,仲留言寫道:「好想快啲睇Man姐」、「黃宗澤同Man姐會點鬥」、「出年先開拍咁幾時先會播」。

Bosco將會新加人。 圖片:新城