QK玉瑛室|譚玉瑛開咪認超緊張 全程打眼識靠呢個人幫手

QK玉瑛室|譚玉瑛開咪認超緊張 全程打眼識靠呢個人幫手

新城廣播全新節目《QK玉瑛室》由譚玉瑛、何基佑(Kay)、麥皓兒(Cayley),逢星期一至五,下午2-4時,新城知訊台FM99.7播放,今天(3日)是首集播出,三位主持接受訪問時,笑言想不到火花是這麼好,譚玉瑛坦言:「一開始係有啲緊張,因為有啲嘢幾秒我都唔明,好似Kay同我講啲嘢我扮明點頭咋。」

《QK玉瑛室》節目主持 ,左起:何基佑、何基佑、麥皓兒。 圖片:新城

何基佑做大哥哥:呢啲粗重嘢我嚟啦

何基佑在節目中的身份是大哥哥,負責照顧譚玉瑛和麥皓兒,何基佑笑言:「我冇帶住任何人,我覺得夾得好好,呢啲粗重嘢我呢啲小朋友嚟啦,我做細嘅。然後又能夠同阿譚同Cayley一齊做嘢我覺得係有火花,諗唔到出到嚟會咁樣。」

何基佑希望這節目能成為大家的集體回憶。 圖片:新城

麥皓兒同兒時偶像合作超興奮

麥皓兒則表示對她來說是一件非常高興的事,直言是從小時候看譚玉瑛姐姐長大:「我自己意想不到嘅火花,同埋今日都收到好多圈外同圈中朋友祝福,又有芷珊姐姐做第一集嘉賓。同埋啱啱搭的士,司機都同我講,一定要睇呢個《QK玉瑛室》。」

譚玉瑛希望眾會給予多一些意見給他們。圖片:新城

親解《QK玉瑛室》名由 首集請到黎芷珊做嘉賓

談到《QK玉瑛室》的節目名由來,很多人都誤會是說一些有關親子或肓兒的資訊,但三人否認,指節目什麼話題也會討論。而第一集則請到黎芷珊做嘉賓,譚玉瑛說:「最主要我想係第一集就有嘉賓嚟,咁我突然諗起芷珊姐姐下個月就有新節目,佢好努力經營咗成年,所以我好想知道。」

請到黎芷珊做嘉賓。圖片:新城
圖片:新城

譚玉瑛認開咪緊張:今時唔同往日啦

另外入行多年的譚玉瑛剛才說到做電台節目原來非常緊張,其實她也有做電台,只是一個人做,因此覺得很輕鬆,「當時我一個人講,一啲都唔緊張,我鍾意自己講就講多句,我又完全唔使自己揀歌,監製會揀歌,咁今時唔同往日啦,原來依家好多嘢兼顧。反而我覺得我有啲幸福,估唔到我身邊兩位拍擋識咁多嘢,雖然係有啲緊張,但我一啲都唔擔心。」