馬浚偉搞「音統會」讓樂迷能反映意見 5字講成立原意

馬浚偉搞「音統會」讓樂迷能反映意見 5字講成立原意

馬浚偉昨日(2日)以博愛義工服務發展名譽顧問身份,出席TVB 《博愛歡樂傳萬家》節目,在台上時他說到:「好高興一直有機會參與博愛好多慈善活動,成為大家嘅一份子。見到台上嘅義工,感受到博愛團隊不論年齡,都係無私付出愛同關懷,義工服務係透大家去薪火相傳,台上咁多位以及其他博愛義工,絕對係香港嘅無名英雄。多謝你哋!」

馬浚偉昨日以博愛義工服務發展名譽顧問的身份返TVB。(圖片來源:新城)
(圖片來源:TVB)

馬浚偉因1個原因避免在台上表演

這次有不少觀眾期待馬浚偉能在台上唱歌表演,馬浚偉坦言先要感謝他的娘家(TVB):「我其實過去都參加過好多次《博愛歡樂傳萬家》,的確每一次都係唱歌,但大家都知道依家我有好多不同身份,全職亦都係新城廣播嘅COO啦,所以不便做一啲公開表演。不過入嚟鼓勵一啲義工朋友,我好樂意。」

馬浚偉期待未來與娘家合作。(圖片來源@新城)

馬浚偉預告新城廣播將同TVB廣播有深入合作

談到再次回到TVB,但已經不再是演員身份現身,馬浚偉笑言:「無論咩身份TVB都係栽培我長大嘅地方,對呢度感情好深厚。」他也透露新城廣播與TVB關係一定非常良好,預告將會有很多合作機會:「其實我上任之後同咗好多唔同媒體、唱片公司見面,傾咗好多合作,當然TVB一定會係其中好希望會能夠有啲深入合作方面嘅機構,大家拭目以待。」

(圖片來源:新城)

馬浚偉5字親解搞「音樂統籌委員會」原因

另外馬浚偉在新城廣播任職後,不斷大搞新計劃,近日他成立「音樂統籌委員會」,是想為樂壇出一分力,訪問中馬浚偉談到成立的原意:「我覺得音樂係好重要,特別我哋年尾有個《新城勁爆頒獎禮》,我覺得我作為歌手咁多年,我諗我會有多重身份衡量一個頒獎禮嘅準則。所以係多方位諗一個頒獎禮,點樣能夠涵蓋最多範疇又得到最專業效果,亦能夠令好多用心付出嘅歌手得到鼓勵同埋認可。同埋我哋公平公開公正,超高透明度,大家可以同我哋提出疑問。」

(圖片來源:新城)