30歲蘇可欣入行8年 宣布正式離巢TVB 千字文疑交帶未來動向做返老本行

30歲蘇可欣入行8年 宣布正式離巢TVB 千字文疑交帶未來動向做返老本行

現年30歲的蘇可欣在加入TVB前曾是一名空姐,她是參選《香港小姐》入行,選美過後便成為《娛樂新聞台》的女主持之一,不時也可以看見她客串劇集。而早前在劇集《飛常日誌》中見她做返老本行,穿上制服做返空姐,令網民大讚呢位空姐真靚女。

(圖片來源:IG@eunice_shy)

宣布離巢TVB:我一直深信我是幸運的

昨天(29日)她於個人社交網站中宣布離開工作了8年的TVB,蘇可欣寫道:

呢個世界好大 我想去望下當初離開香港航空嘅時候,有同事問我值得嗎?
一轉眼將近八年時間,喺TVB既日子令我見識很多,學懂很多,係時候翻開新嘅篇章向前走。我一直深信我是幸運的。誤打誤撞走上了當主播司儀嘅路,我好感激娛樂新聞台帶比我嘅一切,係呢個温室嘅時間,快樂時刻佔絕大多數。我會懷念跟你們在大房的歡樂時光。

宣布離開TVB。(圖片來源:IG@eunice_shy)

蘇可欣笑言在TVB工作8年,坦言自己並不是一個聽話的女生,更透露自己唔好的地方比起好更加多,但同時感激經理人對她的包容:

私下嘅我其實唔擅長同人溝通,呢個時候佢總會陪伴我左右代我說話,當然有時佢都會做幕後推手令我防不勝防,但係我都會由心底去感激你,咁多年高高低低感恩有你陪伴。多謝一眾台前幕後嘅同事,一齊共事嘅時光會長留我腦海之中。最後,世界好大,我仍然想再去望下。我哋換地方再見

不時都會在IG派福利。(圖片來源:IG@eunice_shy)