泳兒新歌自爆曾受人影響心情 認想開演唱會望踏上紅館

泳兒新歌自爆曾受人影響心情 認想開演唱會望踏上紅館

歌手泳兒今天(28日)以嘉賓身份,出席新城知訊台由T.MAX主持的節目《得閒high tea》訪問,在訪問中泳兒表示近來推出新全單曲《撞到正》,想表達的是人比鬼可怕。為何會有這個想法呢?

圖片:新城

泳兒解釋合不來的人 比鬼更可怕

泳兒認為不會真的那麼不幸,每天都會遇到鬼,反而覺得人會更可怕,尤其一些和自己合不來的人,若然每天都遇到,其實很可怕。

圖片:新城

泳兒自爆從前會受別人影響導致心情極差

泳兒亦分享曾遇到不好的人,用一招處理自己心情好過一點:「我以前好易俾一啲我唔鍾意嘅人影響,我會唔開心、憤怒、屈住,都合理,但我覺得如果問題唔係自己,係人哋嘅話,點解要俾佢影響到呢。我就係要做返自己想做嘅事,所以我覺我心態真係好重要。如果你唔當一回事時,你就唔會咁易被影響。」

提到最委屈的事,泳兒笑言已忘記了,但有時候聽到一些誤會或謠言,她都會嘗試去解釋:「用自己方法,有機會可以同對方有對話(的話),都會講,有時要行動囉,當大家接觸過,可能就會化解誤會。」

圖片:新城

泳兒望能開演唱會 以紅館做目標

除了宣傳新歌,泳兒其中一個目標是能夠再開演唱會,「我覺得今年嘅歌好啱唱LIVE,(紅館做目標?)我心入面梗係想有一日踏上紅館大舞台,未踏上(紅館)之前咁做多啲唔同類型嘅歌。」

圖片:IG@vincychan