薛家燕雲頂登台險碌落樓梯 大讚馬德鐘及時英雄救美

薛家燕雲頂登台險碌落樓梯 大讚馬德鐘及時英雄救美

馬德鐘今日(9日)現身新城廣播,接受薛家燕、范振鋒、黃思敏《開心大派對》節目直播訪問,家燕姐見到馬德鐘(Joe)馬上答謝Joe為救命恩人!原來早前家燕姐拉隊到雲頂登台,家燕姐差點在升降台碌落樓梯,幸得馬德鐘及陳展鵬在旁及時英雄救美,才吉人天相避過意外。

圖片:新城

家燕姐感激馬德鐘同陳展鵬反應敏捷:依家諗番都好驚

家燕姐在節目猶有餘悸說:「當時我穿著長裙及4吋高跟鞋,升降台有9級樓梯,一時踏空,幾乎差錯腳碌落樓梯,好彩馬德鐘同陳展鵬反應敏捷,及時好大力咁捉實我,依家回想都好驚,全靠有兩位護花使者!」

綵排時,家燕姐見到舞台上的升降台,已經問大會可否不要?但大會回覆專誠為她花了好多錢搭建的,希望她可以好靚咁在升降台升上舞台,家燕姐說:「綵排時,馬德鐘同陳展鵬見到,已問演出時,要唔要傍實我?我仲話不用!原來兩位擔心我有意外,冇話我知,一直守在我旁邊,真的好感激呢兩位救命恩人!」

馬德鐘認為小心駛得萬年船,這次是入行多年的經驗,所以能夠及時扶起家燕姐,也是經驗。 圖片:新城

馬德鐘超暖心行為 送潤喉糖及穀物纖維早餐給家燕姐:初時我都擔心家燕姐唱唔唱到

而在雲頂登台當日,家燕姐感冒未癒聲沙,馬德鐘今日細心帶備了一大袋潤喉糖及穀物纖維早餐送給家燕姐,馬德鐘說:「嗰日家燕姐病到連說話時都走音,初時我同黎耀祥都擔心家燕姐唱唔唱到《禪院鐘聲》?仲諗住傍實家燕姐一齊唱,點知家燕姐十分專業,演出時完全同平時一樣超高水準,十分佩服!」

圖片:新城

馬德鐘著Deep V衫成焦點 身形超Fit全靠5年都做呢件事

家燕姐亦大讚當晚馬德鐘所穿的Deep V衣服露胸肌個胸好靚,馬德鐘表示Keep得靚胸肌及線條,全因5年前開始茹素及一直健身:「都有做運動,同埋本身食素,食咗5年幾,開始時好多人話我瘦咗,但Keep住之後平穩就冇問題。」

馬德鐘亦分享開始茹素全靠有家人陪伴:「一家人一齊做,咁樣就會容易搞好多,連工人都食素。首先要改變時要知道人體需要咩營養,可以係咩植物到吸收返。」

馬德鐘呢身打扮唔少網民大讚佢Keep得好好。 圖片:IG@joema_tak_chung
圖片:新城

部份網民批失準 馬德鐘大方回應:下次就再努力啲

另外在雲頂這次表演時有部份網民睇片,指馬德鐘唱歌有失準情況,他笑言:「我又唔覺,我再三聽返都唔覺,唔緊要啦,佢哋覺得有,下次就再努力啲。」在旁的家燕姐也力撐聽不出馬德鐘有失準的情況!